איך לבחור חברה לבניית חנות וירטואלית? מה צריך לדעת לפני?

תוכן עניינים

בתקופה בה אנו נמצאים ,  אדם בעל חנות אינו יכול להסתמך על החנות כמקור ההכנסה היחידי שלו , לכן כיום שימוש בחנויות מסחר אינטרנטי לאותה חנות היא שיטה שהתפתחה עם השנים וכיום תופסת חלק גדול בהצלחת החנות של אותו אדם , יחד עם זאת , יש היום חברות רבות שהשקיעו בבניית חנות וירטואלית אך לא זכו לתוצאות אליהם הם ציפו בעקבות מספר פרמטרים שלא שמו עליהם דגש בבניית החנות המסחרית שלהם , הפרמטר העיקרי בבניית חנות וירטואלית היא החברה אותה אנחנו בוחרים לבנות לנו את החנות . 

לפני שאנחנו בוחרים בחברה יש מספר דברים שעלינו לדעת על החברה ובכללי על חנויות וירטואליות על מנת להצליח , יש לכם חנות ואתם מתלבטים איך לבחור את החברה שתקים לכם חנות וירטואלית ? המשיכו לקרוא את המאמר ותגלו איך לבחור את החברה שתעשה לכם את האתר בצורה הטובה ביותר . 

קודם כל , כדי להבין את התחום עלינו לדעת מה היא חנות וירטואלית

חנות איקומרס היא חנות וירטואלית שבה ניתן לרכוש מוצרים באופן וירטואלי מכל הסוגים כמו אופנה , מוצרי אלקטרוניקה , קוסמטיקה ועוד , כיום חנות וירטואלית היא מוצר חובה , בעיקר בתקופה בה אנו נמצאים כאשר בעלי החנויות לא יודעים מתי יסגרו להם את החנות ובאיזו דרך זה יהיה .

לחנות הוירטואלית מספר יתרונות : 

  1. פתיחת חנות בהשקעה נמוכה – פתיחת חנות וירטואלית תדרוש השקעות נמוכות בהרבה , כלומר כדי להרים חנות וירטואלית עלינו להשקיע סכומים מינורים ביחס למאות אלפי שקלים שנצטרך להשקיע כאשר נקים חנות מציאותית רגילה . 
  2. חנות וירטואלית מאפשרת עבודה מכל מקום – בחנות וירטואלית הבעלים יכול להיות נוכח בחנות ובכל מקום שהוא ודבר זה מאפשר גמישות רבה  
  3. מכירות בכל העולם – כיוון שמדובר בחנות אינטרנטית השוק הוא עצום וניתן למכור לכל מקום שאליו נרצה למכור  . 

לאחר שהבנו מה היא חנות וירטואלית ומדוע צמיחתה היא כה גדולה נבדוק ונבין איך לבחור את החברה שתייצר לנו את החנות הוירטואלית אותה אנחנו רוצים . 

על מנת לבחור את החברה הטובה ביותר עלינו לשים לב לכמה דגשים : 

הדגש הראשון הוא ניסיון החברה , כלומר , עלינו לבדוק מספר דברים על החברה 

  1.  מה החברה עשתה בעבר 
  2.  כמה המלצות יש עליה באינטרנט 
  3.  כמה לקוחות מרוצים יש לה 

כל הנקודות הנ"ל יביאו אותנו אל בחירת החברה הטובה ביותר לבניית האתר הוירטואלי שלנו  .

הדגש השני הוא  עיצוב התוכן אותה החברה מספקת , כדי לבדוק דגש זה עלינו לבקש מהחברה לראות אתרים אותה הם יצרו בעבר , יתרה מזאת , אנחנו יכולים לבקש מהחברה יצירות קודמות הקשורות לעיצוב האתר שלנו . 

זכרו ! עיצוב אתר משעמם ולא אטרקטיבי תגרום לכניסה פחותה של גולשים לאתר שלנו , לעומת אתר עם עיצוב מעניין ואטרקטיבי , דגש זה יכול להיות ההבדל בין אתר מצליח לבין אתר

הדגש השלישי אותו עלינו לבדוק בקשר לחברה הוא ובין החשובים שעלינו לשים לב אליו בחברה אותה אנחנו שוכרים הוא המחיר , חברות רבות יכולות לדרוש מחיר חסר תקדים שלא יהיה מוערך על פי העבודה אותה החברה נותנת אלה על פי הערכה הראשונה של מציע המחיר בחברה , לכן , עלינו לבדוק כמה הצעות מחירים ולראות את המחיר בערך לעבודה אותה אנחנו שוכרים , שימו לב ! יש חברות שמציעות מחיר אחד ולאחר שהתחילו את העבודה מגדילות את המחיר , כדי למנוע מקרה שכזה עלינו לקבל הצעת מחיר ולחתום באמצעות חוזה /  מסמך משפטי כזה או אחר על המחיר תמורת העבודה אותה אנו שוכרים .

הדגש הרביעי  הוא שירות החברה , גם בנושא זה עלינו לבדוק מספר דברים : 

  1. האם החברה אותה אנו שוקלים לבחור פועלת בשירות מהיר ואמין 
  2. האם כשנרצה להתייעץ עם החברה גם לאחר בניית האתר היא עדיין תספק לנו את אותו שירות.

שימו לב ששירות החברה הוא השירות אותו רציתם והשירות שמתאים כדי להפוך את האתר שלכם לאתר הכי טוב . 

במאמר זה הסברנו מה הוא אתר וירטואלי ומה הדגשים שעלינו לשים לב אליהם בבחירת החברה לבניית האתר שלנו , קראו את הדגשים ותפעלו לפיהם , מאחלים לכם הצלחה רבה בבחירת החברה שתבנה לכם את האתר . 

תוכן נוסף